داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

نسخه پی دی اف رمان "دمشق شهر عشق"

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ب.ظ
  • ...

نظرات  (۲۶)

قلمتون بسیار زیباست .

چند سال پیش رمان جان شیعه تون رو خوندم والان دو رمان دمشق شهر عشق و تنها میان داعش بسیار بسیار ممنونم که گوشه ای از جنایات رخ داده در این دو کشور رو برامون به تصویر کشیدید

پاسخ:
زنده باشید، خیلی ممنونم
ان شاءالله به لطف خدا و دعای شما ثابت قدم بمونیم و پر خیر و برکت باشه

سلام

رمانتون عالیییییییییییی بود با تمام صحنه هایی که شما تعریف میکردید از حرم حضرت زینب،حرم حضرت سکینه و بلایی که داعش بریر مردم مظلوم سوریه اورده بود گریه کردم.ای کاش میشد این داستان رو به صورت یه فیلم نامه دراورد و ازش فیلم ساخت حیفه😕

ممنونم بابت این رمان انشاءالله رمان های بعدی.اجرتون با شهدای و اهل بیت❤

پاسخ:
سلام و عرض ارادت
خیلی ممنونم، محبت دارید

خدا رو هزاران مرتبه شکر می کنیم که این نوشته ها واسطه اینهمه احساسات نورانی در قلب شما شده
از دعای نورانی تون یک دنیا ممنونم، بهمچنین

ان شاءالله به لطف خدا و دعای شما برکت داشته باشه و بتونیم همچنان خدمت کنیم

سلام ..من خیلی رمان میخونم ولی جدیدا رمان های شما رو خوندم وفهمیدم این همه مدتکه رمان میخوندم چرت و پرت بوده در مقابل رمان شما.من با هر گریه زینب دلم شکست با هر اتفاقی که افتاده برای سوره قلبم شکست و هر بار اسم حاج قاسم اومد وسط وجودم شکست که دیگه نداریمش..ممنونم بابت قلم زیباتون انشاءالله خبر صلح در تمام جهان اسلام بشنویم

سلام داستان واقعیه؟

آفرین به شما و قلم زیباتون...یکی از بهترین رمان ها بود که خوندم.

سلام

من زمستون۹۴ پشت در اتاق عمل برا تولد بچم رمان جان شیعه رو خوندم خیلی بهم چسبید.الانم چند وقته یه کانال واتس آپ همون رمان رو گذاشت دوباره خوندم بعدش رمان دمشق شهر عشق رو گذاشت از رو قلمش حدس زدم کار شما باشه. کارهاتون بسیار زیبا و قشنگ و جذابه ان شاالله ادامه داشته باشه و موفق پیروز باشید.

سلام عالللی بود امیدوارم همیشه صحیح وسلامت باشید اما میخواستم بدونم که آیا این رمان بر اثاث واقعیت نوشته شده بود یا خیر؟

سلام واقعا عالیی بود و خیلی زیبا ممنون

سلام و خسته نباشید خدمت شما من دو رمان تنها میان داعش و دمشق شهر عشق رو خوندم واقعا عالی بودند و لحظه به لحظه کتاب خودم در در کنار راوی داستان حس میکردم ترس، اضطراب، عشق، اشک، شوق، دلتنگی، احساس نفرت، غرور و... خدا خیرتون بده

سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم.

اول اینکه می خواستم از شما تشکر کنم بابت قلم زیباتون، رمان هاتون واقعا عالین، واینکه می خواستم بپرسم میتونم رمان دمشق شهر عشق یا تنها میان داعش را در کانالم کپی کنم؟؟

 

البته با ذکر اسم نویسنده

سلام خسته نباشید

من رمان دمشق شهر عشق رو خوندم واقعاً عالی بود آخرای رمان، برام یه روضه بود از رشادت های مدافعان حرم، حاج قاسم و...

خدا حفظتون کنه اجرتون با حضرت زهرا

چقدر زیبا به تفسیر این اتفاقها پرداخته شد قلبم از اینهمه عشق به حرم سرشار از محبت  به اهل بیت شد درود به مدافعان حرم و لبیک یا زینب

سلام رمانتون زیاد ب جزییات نپرداخته و خیلی کی صحبت کرده. مثلا نفهمیدیم مصطفی خمپاره رو از کجا آورد و ...

از حرف (که) بیش از حد استفاده شده بود ک آزاردهنده بود. در کل داستان خوب بود ولی جای کار زیاد داشت

سلام

عالی بود...

دلم هوای زینبیه کرد😣

درضمن تلفیق شیعه با سنی بسیار زیبا به تصویر کشیده شده بود

سلام 

ممنون بابت رمانتون ، خیلی عالی بود ، خدا خیرتون بده 

روح حاج قاسم ، سردار همدانی و شهدای مدافع حرم شاد که اگر اونها نبودند ما امروز شاهد این اتفاقات توی کشور خودمون بودیم

  • عطاری گل وگیاه
  • واقعا عالی بود خسته نباشید 

    سلا میشه کمکم کنید رمانتون بسیار زیباست من 7 سالی هست در نویسندگی فعالیت دارم و الان 13 سالمه چند صدتا متن و داستان نوشتم و مورد رضایت قرار گرفتم اما نمیتونم رمان بنویسم میشه کمکم کنید

    سلام

    خیلی خوشحالم که میتونم از این طریق با شما نویسنده گرامی صحبت کنم

    بسیاااااار متشکرم بابت رمان عالیتون🌹🌹🌹👌🏻👌🏻👌🏻❤

    فقط داستان واقعیه؟

    واقعا ازتون ممنونم عالی بود دستتون درد نکنه

    واقعا ازتون ممنونم عالی بود دستتون درد نکنه کاش این داستان به صورت فیلم تولید بشه 

    سلام عالی بود فقط خلاصه اش رو هم بگذارید ممنون

     

     

    خدا به شما اجر و پاداش فراوان بدهد.

    واقعا جذاب و عالی و تاثیر گذار بود.

    سلام داستانش واقعی بود؟

  • مهدی توکلی
  • سلام کتاب عااااالی من فایل صوتیش رو تو ایتا گوش دادموخیلی خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی