داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


 جلسه نقد و بررسی کتاب «جان شیعه، اهل سنت» در تاریخ ۳۰ اردیبهشت همزمان با کارگاه زندگی به سبک جهادی، با حضور نویسنده این کتاب و توسط چند تن از منتقدین ادبی اهل تسنن و تشیع در گرگان برگزار می شود.


 به نقل از پایگاه خبری دانا

http://dana.ir/News/707463.html

  • ...

شبکه جوانان رضوی برگزار می نماید


 تنها با خواندن زیباترین بخش رمان «جان شیعه، اهل سنت» از منظر خودتان و ضبط صدای خود و ارسال آن به اکانت تلگرام Nmgolestan و یا ایمیل shajargolestan@mihanmail.ir ، برنده ۲ میلیون ریال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس گردید.

شرکت برای همه همراهان رمان «جان شیعه، اهل سنت» آزاد است.


اطلاعات کامل تر را در کانال تلگرام رمان «جان شیعه، اهل سنت» دنبال بفرمایید

https://telegram.me/janeshia_ahlesunnat


قابل ذکر است تمامی محورهای این مسابقه تنها مختص شرکت کنندگان از استان گلستان می باشد و تنها بخش ویژه مربوط به رمان «جان شیعه، اهل سنت» در سطح کشور برگزار می شود.

  • ...

امشب پیش از آنکه به شما سلام کنم، به ماه با عظمت خداوند، ماه رجب، همان ماهی که از مهتاب نهر برتر از شیر و عسل بهشت، نشأت می گیرد، سلام می کنم که شنیده ام این ماه شروع شکوفه زدن درخت ایمان برای مؤمنان است تا آنکه در شعبان به باغ گل بنشیند و در رمضان به بار ......


ان شاءالله این آغاز سراسر خیر و برکت این ماه با عظمت، شروع شیرینی برای فصل بندگی خداوند برای همه ما باشد تا با جانی سرشار از شهد و شکر ایمان و استغفار به سفره ماه مبارک رمضان برسیم.....


از همه شما بزرگواران التماس دعا دارم....

  • ...

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما بزرگواران و با تبریک آغاز سال نو و آمدن بهاری دوباره ....


حالا که به لطف خدا و همت دوستان، وب سایت رسمی رمان «جان شیعه، اهل سنت»  آغاز به کار کرده، وظیفه خودم دونستم تا از طریق این پنجره مجازی ـ که برای ارتباط با شما همراهان گرامی برای من صد البته حقیقت داره ـ ازتون دعوت کنم تا از این پایگاه رسمی رمان دیدن بفرمایید.


http://janeshiaahlesunnat.ir/

  • ...

رمان عاشقانه «جان شیعه، اهل سنت»، داستانی لبریز از عشق و سرشار از احساس است که با در هم تنیدن تعابیر عاشقانه و عارفانه در عباراتی از جنس عقیده و سیاست، قصه زندگی یک زوج شیعه و سنی را بر اساس حوادث خاورمیانه و جهان اسلام، طی سال های 91 تا 93، به تصویر می کشد تا شاهدی باشد بر مظلومیت شیعه و سنی که این روزها در هر وجب از خاک پاک کشورهای اسلامی، زیر تیزی تیغ تکفیری ها در خون خود دست و پا می زنند تا به مکر دشمنان اسلام، همه توان مسلمین، خرج مبارزه با افراطی گری شده و اسرائیل مجال عرض اندام در قلب جهان اسلام را بیابد...


بنا بر آموزه های فرهنگ ناب انقلاب اسلامی و در پی هشدارهای دلسوزانه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت، هدف از نگارش این اثر، برداشتن قدمی هر چند کوچک در جهت حفظ مصلحت مسلمانان و دفاع از حرمت جهان اسلام در برابر فتنه پیچیده و صهیونیستیِ تکفیر است که بی رحمانه به جان پاک امت اسلامی افتاده تا اثری از میراث رسول مهر و مهربانی بر جا نماند... باشد که این نگارخانه نقش و سخن، سفیر صلح و وحدت میان مسلمانان و میدان مبارزه با تفکر تکفیر شود.


  • ...