داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

از محبت مخاطبین مهربانم سپاسگزارم...

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

صدف:


با سلام خدمت خواهرگرامی خانم ولی نژاد


من داستان زیبای شما رو خوندم و بسار لذت بردم و حیفم آمد از قلم زیبا و سراسر عشق و معرفت  شما تشکر نکنم.

بسیار عالی و زیبا نوشته بودید، من بسیار لذت بردم.

با اینکه طولانی بود ولی از هر فرصتی که به دست می آوردم، مطالعه می کردم؛

داستان های زیادی خوانده بودم، ولی هیچ کدام از آنها اینقدر زیبا و محکم نوشته نشده بودند.

موضوع بسیار عالی و به جایی بود، واقعا عالی بود.


برای شما آرزوی موفقیت روزافزون دارم.التماس دعا

  • ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی