داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

بسم الله اگر حریف مایی . . .

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ


از تمام بزرگوارانی که دغدغه وحدت امت پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) را دارند، دعوت می کنم تا در تبلیغ و توزیع رمان عاشقانه و عارفانه «جان شیعه، اهل سنت» یاری مان کنند . . . بسم الله اگر حریف مایی . . .

 

رمان را از اینجا دانلود کنید.

  • ...

نظرات  (۲)

سلام خانم ولی نژاد من رمان تونو خوندم و بسیار بسیار لذت بردم و به توانایی قلمتون غبطه خوردم.. میخواستم ازتون بخوام چند رمان دیگه که مورد تایید خودتون هست رو بهم معرفی کنید . ضمنا من 34 سالمه.خیلی ممنون
خدا شما رو برای ما حفظ کنه
پاسخ:

با عرض سلام و احترام خدمت شما خواهر بزرگوارم

 

از نظر لطف شما خیلی ممنونم. بدون شعار و ذره ای اغراق، حرف به حرف این اثر لطف خدا بوده....

 

چشم، بنده تحقیق می کنم و ان شاءالله تعدادی از رمان های خوب رو خدمتتون معرفی می کنم.

 

با سپاس فراوان

و التماس دعا

  • فاطمه ولی نژاد
  • با عرض سلام و احترام خدمت خواننده محترم آقای علی نژاد

     

    نظراتی رو در مورد داستان بنده مطرح فرموده بودید که  متاسفانه ایمیل شما برای پاسخگویی در دسترس نبود.

     

    لطفا ایمیل خودتون رو بفرستید تا پاسخ نظرات شما رو عرض کنم

     

    خیلی ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی