داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

ما با قلم مقاومت راوی انتقام سختیم

داستان های ممنوعه (جبهه مقاومت)

دانلود رمان های فاطمه ولی نژاد

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ
  • ...

نظرات  (۴۷)

دم مسیحایی تون گرم بانو
ان شاالله مزد این کارتون رو از دست پیامبر رحمت و در بهشت برین بگیرین
پایدار باشین
پاسخ:

با عرض سلام و احترام خدمت شما خواننده بزرگوار

 

از نظر لطف و عنایت شما و همچنین آرزوی زیبا و نورانی که برای این بنده ناچیز کردید، بی نهایت ممنون و سپاسگزارم!

 

احسنت برشما 
داستان بسیار زیبا و عالی بود من که زیاد اهل مطالعه داستان و رمان نیستم واقعا جذبش شدم ان شاء الله اجرتون با امام علی و ائمه اطهار واقعا خسته نباشید
پاسخ:

با عرض سلام و ادب خدمت شما خواننده بزرگوار


از نظر محبت شما، بی نهایت ممنون و سپاسگزارم و خداوند را شاکرم که این داستان رو مورد لطف و رضایت شما قرار داده است.


از دعای خیر شما ممنونم، بهمچنین ..

من 5 خطشو تو یه وبلاگ خوندم لذت بردم :)
تصمیم دارم همشو بخونم.
خدا به شما خیر بده:)
پاسخ:

از نظر لطف شما خیلی ممنونم، بزرگوارید


ان شاءالله که ادامه داستان هم مورد پسندتون باشه

  • فرناز مناف زاده
  •     با سلام و خسته نباشین داستان جان شیعه اهل سنت بسبار عالی واقعا جای تشکر و قدردانی هست از شما سوال داشتم آیا این داستان در زندگی شخصی اتفاق افتاده؟؟؟
    اینقدر غرق این رمان شدم که سه شب نحوابیدم تا صبح خوندم واقعا آدم حس میکنه خود داستانه مخصوصا قسمت توسل به حضرت موسی کاظم و نیمه شعبان و کربلا عالی بود باور کنینن فکر کردم خودم تو اون حال و هوا هستم موفق باشید
  • علیرضا محمدخانی
  • سلام خداقوت 
    اول از همه میخواستم ازتون بابت نگارش این رمان فوق العاده قوی و جذاب تشکر کنم 
    تعریف این رمان رو در سایت ها و داشنگاهمون زیاد شنیده بودم و دانلودش کرده بودم ولی چون از یه طرف با پی دی اف راحت نبودم از طرفی موقعی که تعداد صفحاتشو دیدم بهانه ای شد  که اصن طرفش نرم 
    ولی همین چند روز پیش زمانی که فقط میخواستم چند صفحه اول و بخونم گرفتارش شدم و اصن دیگه نتوستم ولش کنم ...داستان بی نظیرش آدم و وادار به خوندن میکرد 
    من واقعا با تمام وجود از شما تشکر میکنم 
    و یه نکته دیگه... انشالله کتاب و رمان بعدیتون و کی میتونیم بگیریم ؟؟
    با سلام خدمت خانم ولی نژاد

    من هنوز زمان رو نخوندم اما قسمت هاییش رو مطالعه کردم تو سایتای مختلف دوست دارم ک مطالعش کنم اما چون علاقم ب خوندن کتاب ب شکل کاغذیه خاستم بدونم این رمان چاپ شده؟ آخه خیلی دنبالش گشتم ک بتونم تهیش کنم ولی متاسفانه نتونستم پیداش کنم
    ممنون میشم بفرمایید کتاب چاپ شده یا ن 
    و اگ چاپ شده چجور میشه تهیه کرد
    اگ چاپ نشده ک پی دی اف دانلود کنم و بخونمش 
    عالیه
    عالیییییییییی


    همتتان مستدام
  • بانو ایرانی
  • سلام 
    من فصل دوم  کتاب رو شروع کردم 
    دست مریزاد 
    احسنت
     تا الان که خیلی حس خوبی به من منتقل کرد .

    سلام.رمان رو خوندم و واقعا لذت بردم.ممنون از اینکه در راه وحدت اسلام انقدر زیبا قلم زدید
    سلام
    رمان رو دانلود کردم
    خواندمش خبرت میدم
    موفق باشی
    سری به وبلاگم بزن
    شاید به دردت خورد

    سلام به نویسنده عزیز

    من رمان جان شیعه اهل سنت رو خوندم

    فوق زیبا بود فوق العاده

    تک تک لحظات رو تو ذهنم ترسیم میکردم و با تمام وجودم تک تک احساسات الهه و مجید داستان رو درک میکردم ک مسلما از قلم بسیار قوی شماست

    با این رمان خندیدم و گریه کردم و طعم هر احساس این زوج عاشقو چشیدم

    چقدر قشنگ این عاشقانه رو ب قلم آوردید چقدر قشنگ!

    هر چقدر بگم کم گفتم

    من بااین رمان حدود دوماهی مانوس بودم

    و واقعا دل کندن ازش برام سخته

    احساس میکنم خیلی چیزا ازش یاد گرفتم علی الخصوص صبر...

    چیزی ک خیلی برام مهمه اینه که این داستان ی زندگی واقعیه؟

    مسلما دونستن واقعی بودنش شیرینی این رمان رو در مذاق هر خواننده ای دوچندان میکنه

    با خوندن رمان آدم کاملا متوجه میشه که کسی ک راوی این داستانه صد در صد خودش نقش اصلی همین داستانه یا زندگی روایت شده فردی رو ب قلم اورده

    خیلی ممنون میشم ک جواب سوالمو بدین.برام مهمه

    بازهم خییییلی ممنون از این رمان  واقعا بی نظیرتون🌹

    بی نهایت عالی. به امید موفقیت شما و وبلاگ خوبتون

    این رمان می تونست جرقه ی ذهنی برای مطالعهی بیشتر رو در افراد ایجاد کنه اماای کاش حمید در مقابل سوالات اساسی و مهم همسرش پاسخ های قانع کننده ای رو میداشت

    این رمان می تونست جرقه ی ذهنی برای مطالعهی بیشتر رو در افراد ایجاد کنه اماای کاش حمید در مقابل سوالات اساسی و مهم همسرش پاسخ های قانع کننده ای رو میداشت

    ببخشید یه سوال دارم این داستان ها واقعین؟!

    سلام به شما خانم ولی نژاد 

    در خصوص داستانها می خواستم عرض کنم که لطفا ابتدای کتاب ها رنج سنی مناسبشون رو بذارید که مخاطب متوجه بشه خوندن این کتاب براش مفید هست یا خیر 

    مساله ی بعدی اینکه هدف از طرح این موضوعات چیه؟ من کتاب هاتون رو خوندم اما به جز دلهره توی بخش های حساس داستان چیزی نصیبم نشد .

    ای کاش این ماجرا ها در عین اینکه جذاب و روان نوشته میشن در اخر هم برای خواننده  بار علمی داشته باشند .

    مساله ی سوم هم شخصیت پردازی هاست که بعضی جاها خواننده رو اذیت میکنه مثل جایی که داستان حول محور نازنین که عقاید خاصی داره و بسیار به اون ها پایبنده می چرخه بعد ما با خوندن چند صفحه با تغییر عقیده ی اون ادم مواجه میشیم که به نظر من خیلی بعید و عجیبه ادمی که هر چند نادرست اما برای خودش یک نوع جهان بینی خاص داره و به خاطرش از خانواده اش هم جدا شده چه طور می تونه یک شبه انقدر تغییر کنه؟ یا مثلا چرا حمید برای سوالات همسرش پاسخ درستی نداشت؟ این ها می تونه مخاطب رو گمراه کنه

    در هر صورت هدف به نظرم جز کار فرهنگی نیست پس باید نقد ها خوانده و بررسی بشه تا ایرادات هم انشالله کم بشه و همچنین سطح و کلاس کارهای ادبیات مقاومت بالاتر بیاد تا مخاطبان بیشتری  رو جذب کنه و تاثیر عمیق تری هم روی افراد بگذارد .

    سلام خدمت خانم ولی نژاد. من تازه با کتاباتون آشنا شدم. داخل یک کانال بخشی از رمانتون رو گذاشته بودند و خب اونقدرجذاب بود که تحمل نداشتم تا هرشب منتظر شم تا یک بخشی از اون رو بذارن و نتونستن طاقت بیارم و اومدم پی دی اف کتاب رو که رایگان قرار دادین دانلود کردم. خدا اجرتون بده. به امید اینکه تمام افراد با استعداد کشورمون مثل شما از استعدادشون در راه خیر و نیکی استفاده کنند. 

    قلم زیبایی دارین

    سلام خانم ولی نژاد

    من همه رمان های جذابتونو خوندم!چرا چاپشون نمیکنین؟؟؟

    لطفا رمان سپر سرخ هم ادامه بدید مردیم از انتظار

    دوستدار رمان های شما😘

    سلام

    خداوند به قلم زیباتون برکت بده

    تمام رمان دمشق شهر عشق را امروز خوندم بی نهایت زیبا بود و داستان این قدر زنده بود که همراه خوندن بی اختیار اشک ریختم و چقدر حسرت خوردم که کاش این رمان به یک فیلم تبدیل می شد تا بیشتر دیده می شد و همه می فهمیدیم که چقدر مدیون مدافعان حرم هستیم

    مشتاقانه می خوام بقیه رمان ها هم بخونم

  • مهرداد حسین زاده
  • سلام 

    رمان خوبی بود فقط چند انتقاد داشتم 

    اول اینکه مجید در این داستان شخصیت مردانه اش در مواجه با همسرش بسیار کم رنگ هست یعنی  همیشه اشکش سرازیره و در واقعیت کمتر اینچنین مردی وجود داره و شما محبت و عشق ورزیدن مجید به الهه رو بیشتر با سرازیر شدن اشکش بیان کردید  که شخصیتش رو تا حدودی غیر واقعی کرده 

    دوم اینکه درسته شاید هدف اصلی این رمان وحدت بین شیعه و سنی باشه 

    ولی در این رمان منطق شیعه بسیار ضعیف است و احساسات بر عقل غلبه کرده ،خوب بود در قسمتی از رمان قسمت هایی از یک مناظره واقعی رو در غالب مواجهه یک عالم اهل تسنن و یک عالم شیعی قرار میدادین تا مخاطب بهره ای از هدایت ببره و فقط معطوف به ارتباط قلبی با ائمه و توسل نمیشدین 

    سوم اینکه  برای بیان حالات افراد و چهره هاشون از تعداد محدودی کلمه استفاده کردین و  به کرات از چند واژه استفاده شده که بعضی وقت ها به داستان صدمه میزنه و داستان دو خسته کننده جلوه میده

    با تشکر

    سلام، من جان شیعه اهل سنت رو خوندم. تنها میان داعش و دمشق شهر عشق رو هم خوندم. چرا سپر سرخ نیمه کاره رها شده؟! خیلی وقته منتظر هستم. خدا بهتون اجر خیر بده. قلم روانی دارید. از اینکه حوادث و از خودگذشتگی های مدافعان حرم رو جاودانه ثبت میکنید و سعی در نزدیک کردن مذاهب و اتحاد بین اونها دارید خوشحالم. برای سلامتی و عاقبت بخیری شما دعا میکنم

    ببخشید پس رمان سپر سرخ چی؟

    من رمان تنها میان داعش رو خوندم رمان هاتون واقعا عالیه و این که بر طبق واقعیت نوشته شده زیبا ترش میکنه ممنون ازتون بابت رمان های عالیتون💚

    عالیییی واقعا لذت بردیم اجرتون با بی بی زینب و شهدا

    با تک تک لحظه های رمان دمشق شهر عشق مخصوصا شهید شدن ابلفضل خون گریه کردم با خواندن جان شیعه اهل سنت به شیعه بودنم افتخار کردم و وهابیت رو لعن و نفرین کردم 

    حالا اگه توفیقی باشه دو رمان دیگه رو میخوام مطالعه کنم

  • مریم حسینی
  • سلام.چرا کانال ایتا چند ماهه غیرفعال شده؟؟؟ چرا ادامه سپر سرخ و دیگه نزاشتید؟؟؟؟

  • علی کوهی قمصری
  • با سلام و ارادت

    خواهر گرامیم سرکار خانم فاطمه ولی نژاد دست مریزاد

    الحق که نور و نگاه خدا در قلمتان کاملا مشهود است

    همه نیتهای خیر را در یک رمان جمع شده دیدم

    رمان دمشق شهر عشق

    هم عشق و مودت و وحدت بین شیعه  وسنی

    هم آشکار نمودن فتنه غربگراهای کشور

    هم سرخوردگی و توبه انابه جوانکان گمراه سال 88

    و هم واقعیت لزوم حضور مستشاری ایران در سوریه را

     

    همه خوبیها در یک رمان جمع شده اند.

    دعای خیر شهدای مدافع حرم پشت و پناتان باد

    باسلام وخداقوت

    خداحفظتون کنه و قلم سبزتون همیشه پویا و مفید

    سلام .خانم  ولی نژاد عزیز .ممنون از قلم زیبا ودلنشینتون .لطفا ادامه رمان سپر سرخ رو هم داخل کانال های تلگرام وایتا بزارید .خواهشا نصفه کاره ولش نکنید .دلمونآب شد 😭

    سلام علیکم، خداوند متعال به همگی توفیق روز افزون عنایت کند ان شاءالله، لطفا دوباره فعالیت مجازی خودتون رو شروع کنید و رمان های بلند بنویسید موید و پایدار باشید، یا علی.

    سلام 

    بسیار عالی بود رمان ها بخصوص تنها میان داعش و دمشق شهر عشق؛ تبریک میگم ‌به این قلم خوبتون.

    فقط یک سوال داشتم انتهای رمان سپر سرخ چی شد؟ رمان های جدیدتون رو چطوری دنبال کنم؟

    سلام و تشکر از شما خواهر گرامی بابت رمان های زیبایتان.

    ممیشه بفرمایید چه اتفاقی افتاده که هیچ کدوم از کانالهای رمان تون در  ایتا ،سروش ،تلگرام فعال نیست.خیلی وقته منتظر ادامه رمان سپر سرخ هستم.لطفا یه خبری به دوستداران رمانهاتون بدید.ادم نگران میشه!

    با سلام

    شاید من خیلی دیر رمان های شمارو خوندم 

    ولی دمشق شهر عشق واقعا فوق العاده زیبا و تاثیر گذار بودن 

    واقعا آفرین بر شما 

    ممنون 

    با سلام و احترام. 

    بنده در حال خواندن رمان *تنها میان داعش* هستم. ابتدا با این رمان، در پیامرسان ایتا در کانالی با نام کانال کمیل آشنا شدم که در این کانال رمان شما به اشتراک گذاشته شده بود...

    من نیز به سهم خود ضمن تشکر از شما، رمان تون رو برای عزیزان دیگری به اشتراک می‌گذارم. 

    خداقوت و التماس دعای فرج🌺🌺🌺

    سلام و خسته نباشید
    من همه رمان هاتون رو خوندم خیلی عالین
    واقعا قلمتون رو دوست دارم
    و لذت می برم و برام مفید هم بوده
    خصوصا تو یه دوره ای
    فقط می خواستم بپرسم
    به غیر از این 4 تا رمان
    دیگه رمانی ندارید ؟
    من خیلی خودم به شخصه مشتاق هستم .
    ان شاءالله که خدا بهتون قوت و سلامتی و عزت بده
    موفق باشید ...

    سلام چرا  دو ساله غیر فعال شدید

    سلام خانم والی نژاد عزیز

    خدا قوت بخاطر داستان جان شیعه اهل سنت که در مسیر وحدت بین شیعه وسنی نوشته شده،اجر شما با اهل بیت انشاالله

    و انتقادی که بر این داستان داشتم همون مورد۲ که آقای مهرداد حسین زاده بیان  کردند بود که ای کاش بر این موضوع بیشتر کار میکردید و این ضعف از بین برده میشد

    پاینده باشید

    سلام فاطمه خانم رمان هاتونو خوندم، خیلی عالین کاش سپر سرخ هم زودتر به صورت پی دی اف و در همین سایت رسمی خودتون منتشر بشه.. ♥️

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه،دو ساله از شما خبری نیست و ما همچنان در انتظار.. بی صبرانه منتظر حضور دوباره شما هستیم.♥️

    سلام خدا قوت، چرا رمان سپر سرخ نصفه کاره رها شد دوساله من هر روز کانال ایتا و تلگرام تون رو چک میکنم ولی هیچ خبری نیست خواهش میکنم ادامه این رمان رو هم بذارید . ممنونم 

    سلام چرا نیستید؟ حالتون خوبه؟

     

  • محمود نیکوزاده
  • سلام و عرض ادب خدمت شما خانم ولی نژاد.

    من دو‌تا از رمان های شما رو خوندم ،رمان تنها میان داعش و رمان جان شیعه اهل سنت،باید بگم قلم کم نظیری دارید خواهر

    فوق العاد بودند این دو تا رومان ان شاءالله توفیق بشه بقیه اثار شما رو هم بخونم.

    من خودم هم دست به قلم شدم و رمان خداجویان در برابر انتقام جویان رو نوشتم اگر دوست داشتید یه نسخه اش رو براتون میفرستم که مطالعه بفرمایید

    سلام💛💛💛

    امروز بعد از چندسال باز داستانهای زیباتون رو خوندم و لذت بردم 

    و غصه خوردم که ای کاش آخرین داستانتون هم به پایان میرسونید و دلیل نبودنتون رو هم میگفتید ...

    ان شاءالله هر جا هستید حالتون خوب باشه....

    خیلی نگرانتونیم،کاش یه خبری ازتون داشتیم

    سلام چرا دیگه چند سال هیچ فعالیتی ندارین؟؟ممنوع الکاری چیزی شدین؟؟کانال تلگرامتونم که سه سال اپدیت نشده اتفاقی افتاده؟؟اصلا کسی اینجا هس جواب بده؟؟

    سلام خدمت شما در خصوص قلمی که بکار بردین با همه توصیفات و جزئی نگری ها سوالی که برایم مطرح شد که چرا در مورد زندگی شهدا و از زبان همسرانشان بیان کردید؟ سبک قلم شما می توانست در مورد هر انسان معمولی باشد یا از زبان هر زن معشوق از دست داده ای.

    سلام  چرا نیستید 

    چرا کانال غیر فعاله؟

    چرا چندساله خبری ازتون و از کارهاتون نیست؟ 

    کاش یکنفر خبزی میداد.

     

    پاسخ:
    سلام و ارادت
    کانال دیگری برای ارائه داستان های خانم ولی نژاد در ایتا راه اندازی شده تا مجددا داستان های ایشون بازنشر پیدا کنه. وبلاگ هم فعال شده. کتاب ها هم به زودی چاپ و در همین وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد ان شاءالله

    لینک کانال ایتا


    @fatemeh_valinejad


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی